פתרונות הנדסיים למבנים – ייעוץ הנדסי

מבניית מגדל מגורים ועד מבנה תעשייתי, כל פרויקט בתחום הבנייה והתשתיות מביא איתו היבטים הנדסיים כבדי משקל, ולכן ייעוץ ותכנון הנדסי הם חלק בלתי נפרד מהפרויקט. במידה רבה ייעוץ הנדסי משמש כחולייה מחברת בין יזמים לקבלנים, אך בלעדיו לא ניתן להגשים שום פרויקט.

ייעוץ הנדסי מתחיל כבר בשלבים הראשונים של הפרויקט; עוד לפני שמתחילים בתכנון עצמו ובפרטיו, כבר ישנן סוגיות הנדסיות שצריך לקחת בחשבון ועלולות להשפיע על תהליכי הבנייה ועל התוצאה הסופית, מדו“ח הקרקע ועד לתכנית האדריכלית. תכנון וייעוץ הנדסי מביא פתרונות הנדסיים למבנים על פי הצרכים הייחודיים של כל מבנה, ואלו נגזרים מייעוד המבנה ומטרותיו.

ייעוץ הנדסי

זהו שירות המלווה את הפרויקט מתחילתו ועד סופו, מבדיקות מקדימות והכנת תכנית, עד ליווי תהליכי הבנייה ובדיקות הנדסיות בסיומה. כמו כן הוא ניתן לצורך חוות דעת משפטית והתמודדות מול גופים בירוקרטיים הקשורים לתהליכי הבנייה.

שירות ייעוץ הנדסי מתאים לכל סוגי הפרויקטים של בנייה חדשה ושיפוצים בסקטור הפרטי, העסקי, המסחרי והציבורי. הוא פונה לקבלנים, יזמים, אדריכלים וכל מי שנזדקק לפתרונות הנדסיים וחוות דעת הנדסית בכל אחד משלבי הפרויקט. אנו בשטרית פרג מהנדסים מעניקים פתרונות לכל סוגי הבנייה.

תכנון וייעוץ הנדסי

לצורך הקמת הפרויקט יש צורך בתכנית מדויקת ומפורטת שלוקחת בחשבון אינספור משתנים המשפיעים על התוכנית ההנדסית. יש כאן מכלול שיקולים המערב נתונים פיזיים של הסביבה, תקנים וחקיקה, חומרי בנייה, ייעוד המבנה ומטרת השימוש בו, החזון האדריכלי, תשתיות המבנה וסוגיות שונות הקשורות לתחזוקה וניהול שוטף של המבנה.

במסגרת הליכי התכנון ישנו תהליך של הערכת הצרכים הייחודיים של הפרויקט, בחינת חלופות ומציאת הפתרונות האופטימליים המספקים בטיחות, עמידות ופונקציונליות, לצד עמידה במסגרת תקציב ולוחות זמנים.

ייעוץ הנדסי מבנה יכול להתבצע אך ורק על ידי מהנדסים מוסמכים ומנוסים הבקיאים בכל התקנים, החקיקה, שיטות הבנייה, ויש להם את היכולת לראות את התמונה המלאה ולהעניק פתרונות הנדסיים למבנים. הוא דורש אחריות רבה, תשומת לב לפרטים קטנים המשתלבת עם היכולת לראות את התמונה הגדולה. בין כלי העבודה של מהנדסי הבניין, לצד הידע והניסיון, ישנם גם מערכות טכנולוגיות ותכנות מחשב מתקדמות המסייעות לבצע חישובים מורכבים ולשקלל יחדיו את כל המידע.

ייעוץ ותכנון הנדסי

ייעוץ ותכנון הנדסי

תכנון וייעוץ הנדסי הוא שלב הכרחי בהליכי האישור של הפרויקט. כאשר זה נעשה נכון ניתן להבטיח תהליכי אישור מהירים יותר וללא תקלות. אך ייעוץ הנדסי אינו מסתיים בשלב התכנוני, הוא מלווה את הפרויקט ולוקח חלק פעיל בכל הליכי בקרת האיכות.

תכנית הנדסית היא דבר חשוב, אך יש גם לפקח ולוודא כי הקבלנים נצמדים לתכנית ההנדסית והיא מתבצעת בצורה מדויקת ועל פי כל התקנים והשימוש הנכון בחומרי הבנייה. כך אנו מונעים ליקויי בנייה, סכנות בטיחותיות וכשלים העלולים להביא לעיכוב הפרויקט, בעיות רישוי, חריגות תקציביות וסכנות הנובעות מתכנון לקוי.

פרויקט חדש עבורנו הוא לא סתם עבודה, זוהי שותפות בהגשמת חזון. בין אם זה בניין למגורים, פרויקט מסחרי או בניין ציבורי, תמיד יש בו חזון הבא לידי ביטוי בתכנית אדריכלית. ולא אחת התכניות האדריכליות מביאות איתן חדשנות ויצירתיות רבה. ייעוץ הנדסי נועד להעניק פתרונות הנדסיים למבנים המאפשרים להגשים את אותו החזון בצורה האופטימלית.

תכנון ויעוץ הנדסי

שטרית פרג מהנדסים – שותפים להגשמת חלום

הדרך להקמת פרויקט חדש רצופה במכשולים ואתגרים הנדסיים. ייעוץ ותכנון הנדסי נועד לאפשר לכם להגשים את החזון בצורה היעילה ביותר, ללא שום פשרות – לא בעיצוב ובטח שלא באיכות או בטיחות המבנה.

הבנייה המודרנית מביאה איתה אפשרויות רבות, אך גם דרישות רבות ומורכבות גדולה. תכנון וייעוץ הנדסי הוא במידה רבה הדי.אנ.איי של המבנה, ואין בו מקום לטעויות.

עבורנו בשטרית פרג מהנדסים, ייעוץ הנדסי ומתן פתרונות הנדסיים למבנים, זוהי תשוקה. ההשראה והסיפוק שלנו נובעים מכך שאנו מצליחים לתת פתרונות בהתאמה אישית ולעמוד בכל אתגר, עד להפיכתו למבנה מושלם.

אנו נשמח להיות חלק בפרויקט שלכם, בהגשמת החלום. שי וגלעד, מייסדי החברה ישמחו לשמוע על הרעיונות והחלומות שלכם, ולהעניק לכם ייעוץ הנדסי לכל אורך הדרך, עד לקבלת טופס 4. אתם מוזמנים להתקשר ולקבל מענה ישיר מבעלי החברה.

פתרונות הנדסיים למבנים
שלח הודעה
לייעוץ חינם
שלום,
איך אני יכול לעזור לך? :)