חוות דעת מבנים לשימור

ייעוץ מבנים קיימים

אנחנו בחברת שטרית פרג מהנדסים, רואים בתחום ההתחדשות העירונית, אחד מעמודי התווך של עתיד המגורים בישראל, ולכן, אחד מהשירותים המקצועיים המוצעים על ידינו מיועד ומותאם למטרות ייעוץ הנדסי למבנים קיימים. 

ייעוץ הנדסי למבנים קיימים מהווה חלק בלתי נפרד מהעבודה התכנונית וההנדסית שלנו ב-שטרית פרג מהנדסים. שירות מקצועי זה מיועד למגוון רחב של מטרות בינוי, חיזוק, שיקום ושימור מבנים קיימים והוא מיועד לכל אילו מביניכם העוסקים בתחום ההתחדשות העירונית במסגרת פרויקטים מסוג תמ"א 38 ולכל אילו מביניכם הנדרשים לביצוע עבודות שיקום בטון ו/או שימור מבנים היסטוריים. 

ייעוץ מבנים קיימים לפרויקטים מסוג תמ"א 38 

שירותי ייעוץ מבנים קיימים המוצעים על ידינו נועדו לצרכי הערכת תפקוד הנדסי של מבנים קיימים, וזאת לצרכי שדרוג מבנים קיימים והתאמתם לכל התקנים והדרישות בענף הבינוי המודרני. במסגרת השירות, אנו בוחנים את עמידותם של כל סוגי המבנים בפני רעידות אדמה ובתוך כך מספקים חוות דעת הנדסיות למטרות ביצוע עבודות חיזוק במסגרת פרויקטים מסוג תמ"א 38. כמו כן, השירות מיועד לצרכי שינוי פרוגרמה תפקודית של מבנים קיימים, תוספות עומסים למבנים ותשתיות, ייעוץ מבנים למטרות תוספת קומות וכדומה. 

ייעוץ הנדסי למבנים בהם נדרש תהליך שיקום בטון

שיקום בטון הוא תהליך מורכב ומתמשך הנדרש בכל אותם מקרים בהם עמודי הבטן בשטח המבנה מצויים במצב העשוי לסכן את עמידות המבנה. במקרים אלו, קיימת חשיבות רבה לשכירת שירותיו של מהנדס תכנון מבנים ישנים לצרכי קבלת חוות דעת הנדסית לפני תהליך השיקום שנועד למטרות חיזוק עמודי המבנה ו/או הורדת עמודי מבנה כחלק מתהליך שיקום הבטון.

ייעוץ הנדסי שיקום מבנים
תכנון מבנים לשימור

 ייעוץ הנדסי מבנה המיועד למטרות שימור 

תכנון מבנים לשימור היא מלאכת בינוי מורכבת המחייבת קבלת ייעוץ הנדסי למטרות שימור המבנה תוך היצמדות לאופי הארכיטקטוני של המבנה. במקרים אלו, מהנדס תכנון מבנים קיימים מטעמנו ילווה את היזם בפרויקט לאורך כל שלבי התכנון והייעוץ ההנדסי ויאפשר לו ליהנות מכל הידע המקצועי הרחב העומד לרשותנו בתחום הייעוץ ההנדסי למבנים קיימים. 

ייעוץ הנדסי לקראת הליכי שיפוץ ושינוי אדריכלי של המבנה 

שירות נוסף המוצע על ידינו בתחום ייעוץ מבנים קיימים מיועד לבעלי בתים פרטיים המצויים לקראת הליכי שיפוץ נרחבים הכוללים גם שינוי אדריכלי של המבנה. במקרים אלו, משרדנו מציע מגוון רחב של פתרונות הנדסיים למבנים מורכבים לצרכי ביצוע עבודות הבינוי. 

כל היתרונות המקצועיים במקום אחד! 

כמשרד בוטיק מוביל בתחום התכנון והייעוץ ההנדסי, אנחנו ב-שטרית פרג מהנדסים, מאפשרים לקהל לקוחותינו ליהנות ממגוון רחב של יתרונות הנלווים לעולם החדש של ענף התכנון והייעוץ ההנדסי, וביניהם: שירותי תכנון וייעוץ המיושמים באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות מסוגן המאפשרות מצד אחד תכנון מיטבי לצד חיסכון כלכלי, ליווי מקצועי לאורך כל שלבי תכנון הפרויקט, תכנון מקיף בהתאם לכל הסטנדרטים המחמירים ביותר תוך היצמדות לתקנים המחייבים בחוק ושיפור רמת ההנדסה. 

למידע נוסף על ייעוץ מבנים קיימים במשרדנו  צרו איתנו קשר

שירותים נוספים

תכנון מיטבי של מבני פלדה לתעשייה, לתחום המסחר, לתחנות כוח וליזמים פרטיים. תהליך התכנון מיועד גם למבנים פשוטים וגם למבנים מורכבים יותר והוא מיושם תוך הקפדה יתרה על תכנון שלד על פי היתרי בנייה.

שירותי ייעוץ הנדסי לכל סוגי המבנים תוך מתן חוות דעת הנדסיות, ניתוח מקרים הנדסיים, מתן אישורי יציבות והנפקת חוות דעת מומחים לכל מטרה.

מתן שירותי בקרת איכות לאורך כל שלבי התכנון והביצוע, תוך מתן דגש על נושא איכות הבניה, דרישות תקן ומפרטים.

שירות ייעודי לתחום ההתחדשות העירונית במסגרתו ניתן ייעוץ הנדסי לפרויקטים מסוג תמ"א 38, שיקום מבנים, שיקום בטון, חיזוק מבנים, שימור מבנים וכדומה.

שלח הודעה
לייעוץ חינם
שלום,
איך אני יכול לעזור לך? :)