תכנון קונסטרוקטיבי, להפוך את החזון למציאות 

נהוג לומר שכל פרויקט בענף הבנייה, פרטי או מסחרי, מתחיל בתכנון אדריכלי. 

אמנם מבחינה טכנית הקונסטרוקציה היא הבסיס לכל. ולכן, אנו בחברת שטרית פרג מהנדסים מאמינים כי כל פרויקט מתחיל קודם כל בחזון. בין אם זה בניין מגורים או פרויקט ציבורי, תמיד יש מאחוריו חזון ומטרה גדולה יותר. 

בתור חברה לייעוץ הנדסי אנו רואים את עצמינו שותפים מלאים לחזון שלכם. אנו מספקים לכם ייעוץ ותכנון הנדסי התומך בחזון ומאפשר להוציא אותו אל הפועל בצורה המהירה והאפקטיבית ביותר, תוך התחשבות בכל האילוצים, התקנים והאתגרים ההנדסיים שקיימים בפרויקט.

תכנון קונסטרוקטיבי

ייעוץ ותכנון הנדסי

חברתנו מספקת ליזם ייעוץ ותכנון הנדסי כחלק מהשלבים הקריטיים ביותר של הפרויקט, שלב תכנון הקונסטרוקציה. 

הקונסטרוקציה היא למעשה השלד של המבנה, היא זו המעניקה לו חוזק ועמידות, בנוסף, תומכת בכל השלבים שיבואו אחריה על מנת לתת למבנה את צורתו הסופית ולענות על צורכי המשתמש והמבנה.

תכנון מבני פלדה ובטון מביא אתו אתגרים רבים; על מנת להפוך את החזון הקיים בתכנית האדריכלית יש לקחת בחשבון שיקולים הנדסיים שונים, תקנים, חקיקה, היבטי בטיחות, סקירת תנאי השטח, אתגרים לוגיסטיים, חישובי כמויות ועלויות; וזו רק רשימה חלקית. 

זוהי עבודה הדורשת ידע, ניסיון ושימוש בכלים טכנולוגיים.

בעזרת ייעוץ הנדסי וליווי של חברה מנוסה בתחום, תוכלו לצלוח את האתגרים הללו בהצלחה וללא תקלות בלתי צפויות.

משרד תכנון קונסטרוקציה מסייע לכם להעמיד תכנית הנדסית מפורטת ומדויקת, ועל פי כלל התקנים הנדרשים על ידי ועדות התכנון והבנייה בישראל ובעולם, כך אתם סוללים את הדרך לתהליך אישור מהיר, חיסכון בזמן ובעלויות. 

ייעוץ ותכנון הנדסי

משרד תכנון קונסטרוקציה

חברת מהנדסים לתכנון קונסטרוקציה נדרשת היום כמעט בכל סוג של פרויקט בתחום הבנייה – מבנייה של בית פרטי, מבנים מסחריים ועד שיפוץ ושיקום מבנים קיימים. 

חברה מהנדסים העוסקת בתכנון קונסטרוקטיבי מביאה עימה תחום התמחות ייחודי. 

על כתפיה של החברה אחריות רבה על מנת להבטיח כי המבנה עומד בכל הדרישות ההנדסיות ויכול לספק בטיחות ויציבות למבנה ולמשתמשיו לאורך שנים רבות.

על פי חוק, כל פעולת בנייה אשר עלולה להשפיע על שלד המבנה דורשת אישור ובדיקה של מהנדסי קונסטרוקציה.

אנו בחברת שטרית פרג מהנדסים עובדים בשיתוף פעולה עם האדריכלים; אנו רוצים להיות שותפים כבר בשלב החזון. להבין מה הייעוד של המבנה, כיצד יבוא לידי ביטוי השימוש היומיומי בכל חלליו ואילו אתגרים הנדסיים קיימים בו – כך נוכל לתכנן את הקונסטרוקציה המתאימה, לא רק עבור המבנה אלא עבור החזון בכללותו. כך נדע לתכנן כל פרט, לבחור את החומרים המתאימים ולבנות תכנית שלד הולמת עבור הפרויקט. 

מתכננים פרויקט חדש בתחום הבנייה? רוצים לערוך שיפוץ משמעותי במבנה קיים? אתם זקוקים לחברת ייעוץ ותכנון הנדסי שתעמוד לצדכם ותאפשר לכם להגשים את החזון, תוך כדי התנהלות מול כלל גורמי התכנון השונים?

חברת שטרית פרג מהנדסים היא חברה לייעוץ הנדסי המביאה עימה את הניסיון הדרוש, לאחר ניסיון מוכח בשיתוף פעולה פורה בפרויקטים בארץ ובחו"ל

זקוקים לייעוץ, תמיכה או הצעת מחיר? אנו תמיד עומדים לשירותכם עם מבחר פתרונות הנדסיים. השאירו את הפרטים ואנו ניצור עמכם קשר במהרה. 

שלח הודעה
לייעוץ חינם
שלום,
איך אני יכול לעזור לך? :)