תכנון קונסטרוקטיבי

תכנון אלמנטים קונסטרוקטיבים

כמשרד בוטיק המתמחה בהליכי תכנון קונסטרוקטיבי, אנחנו ב-שטרית גפר מהנדסים, עוסקים ומתמחים גם במלאכת תכנון אלמנטים קונסטרוקטיביים לא סטנדרטיים ולא שגרתיים המיועדים בין היתר למפעלי תעשייה וייצור המתאפיינים בסביבת עבודה חכמה. 

אלמנטים קונסטרוקטיביים הם הגדרה כוללת לכל סוגי האלמנטים נושאי עומסים בשטח המבנה, לרבות, גגות, עמודים שתולים, עמודים גלויים, קורות יורדות/עולות, קורות סמויות וכדומה. אלמנטים אלו נדרשים להליך תכנון קונסטרוקטיבי פרטני הנקבע בהתאם לסוג המבנה, שיטת הבנייה, מטרות השימוש במבנה ופרמטרים נוספים העשויים להשפיע על חוזק ויציבות המבנה מפני תזוזות קרקע והדף. 

בשנים האחרונות, לנוכח שינויים כאלו ואחרים בעולמות התכנון וההנדסה, התעורר צורך בתכנונם של אלמנטים הנדסיים לא סטנדרטים ולא שגרתיים המיועדים בעיקר לצרכי הקמת מבני תעשייה המאכלסים מפעלי ייצור ותעשייה המתאפיינים בסביבת עבודה חכמה ואוטונומית המופעלות על ידי רובוטים ומערכות מחשוב מתקדמות מסוגן.  

תיק איכות מבנה
שטרית פרג מהנדסים

תכנון אלמנטים קונסטרוקטיביים לכל סוגי המבנים

אנחנו ב-שטרית פרג מהנדסים, עוסקים ומתמחים בכל עולמות התכנון ההנדסי לכל סוגי המבנים, לרבות, מבנים המצריכים תכנון קונסטרוקטיבי של אלמנטים הנדסיים לא שגרתיים. ההיכרות המעמיקה שלנו עם תחום התכנון הקונסטרוקטיבי והייעוץ ההנדסי, מאפשר לנו להתחשב בכל ההיבטים הנלווים לתכנון מבנים תעשייתיים יוצאי דופן וכל זאת תוך תכנון אלמנטים קונסטרוקטיביים לא סטנדרטיים. 

בנוסף, אנו מתמחים במלאכת התכנון של אלמנטים קונסטרוקטיביים סטנדרטיים למבנים חדשים ובתכנון אלמנטים קונסטרוקטיביים למבנים קיימים הנדרשים לעבודות חיזוק ושיקום וזאת לצרכי הוספת עומסים לשטח המבנה. 

 כל יתרונות התכנון במקום אחד 

כמשרד בוטיק מוביל בתחום התכנון הקונסטרוקטיבי, אנחנו ב-שטרית גפר מהנדסים מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו ליהנות ממגוון רחב של יתרונות תכנון  וביניהם:

  • ידע מקצועי רחב היקף ורב תחומי בעולמות התכנון ההנדסי 
  • מעטפת מורחבת של שירותים בתחום התכנון הקונסטרוקטיבי והייעוץ ההנדסי 
  • שימוש תמידי במערכות טכנולוגיות מתקדמות מסוגן לצרכי התכנון הקונסטרוקטיבי 
  • התמחות מקצועית בהליכי תכנון של אלמנטים הנדסיים מורכבים למבני ייצור ותעשייה המתאפיינים בסביבת עבודה חכמה ואוטונומית 
  • תכנון אלמנטים קונסטרוקטיביים למטרות הקמה של מבנים טרומיים ומתועשים 
  • הפקדה יתרה על כל התקנים המחמירים ביותר בענף התכנון ההנדסי תוך שימת דגש על חומרי הבנייה והתנאים הסביבתיים העשויים להשפיע בצורה כזו או אחרת על חוזק ויציבות המבנה 

וזאת לצד, ליווי מקצועי ושירות אישי לכל לקוח לאורך כל הדרך. 

תכנון מבנים לא סטנדרטיים משולבי פלדה ובטון

כמשרד בוטיק בענף התכנון ההנדסי, שמנו לנו למטרה לקדם את רמת ההנדסה בישראל ולהתאים אותה לכל צרכי הבינוי וההנדסה של העידן המודרני הכוללים ביניהם גם דרישה הולכת וגוברת לתכנון מבנים מורכבים משולבי פלדה ובטון, וכל זאת תוך מתן מענה אופטימאלי ליזם הן בהיבט התכנוני והן בהיבט הכלכלי.

שירותים נוספים

תכנון מיטבי של מבני פלדה לתעשייה, לתחום המסחר, לתחנות כוח וליזמים פרטיים. תהליך התכנון מיועד גם למבנים פשוטים וגם למבנים מורכבים יותר והוא מיושם תוך הקפדה יתרה על תכנון שלד על פי היתרי בנייה.

שירותי ייעוץ הנדסי לכל סוגי המבנים תוך מתן חוות דעת הנדסיות, ניתוח מקרים הנדסיים, מתן אישורי יציבות והנפקת חוות דעת מומחים לכל מטרה.

מתן שירותי בקרת איכות לאורך כל שלבי התכנון והביצוע, תוך מתן דגש על נושא איכות הבניה, דרישות תקן ומפרטים.

שירות ייעודי לתחום ההתחדשות העירונית במסגרתו ניתן ייעוץ הנדסי לפרויקטים מסוג תמ"א 38, שיקום מבנים, שיקום בטון, חיזוק מבנים, שימור מבנים וכדומה.

שלח הודעה
לייעוץ חינם
שלום,
איך אני יכול לעזור לך? :)