גלעד שטרית מהנדסים

שם: גלעד שטרית
תפקיד: שותף\בעלים – בשטרית פרג מהנדסים
מייל: gilad.speng@gmail.com


באיזה פרויקט הנך עובד כרגע?

מתוקף היותי שותף ובעלי החברה, אני תמיד משתדל שכלל הפרויקטים בחברה יעברו דרכי לצורך בקרה ושיפור טיב המוצר ועמידה מול לוחות הזמנים שנקבעו על ידי המזמין.

ספר בכמה משפטים במה עסקת לפני שהתחלת לעבוד בחברת "שטרית פרג מהנדסים"?

בתחילת דרכי כסטודנט התחלתי בשנה השלישית ללימודי, עבודה במשרת סטודנט במשרד תכנון א.ד כהן אשר מתמחה בתכנון של מגדלים רבי קומות למגורים.

בעבודה זו נחשפתי לתכנון מגדלי מגורים רבי קומות, על כל המתמע מכך, החל מרמת הביסוס, המבנה עצמו, פיתוח השטח, חניונים ועל לרמת פיקוח עליון על הביצוע.

לאחר תקופה של כשנתיים, קיבלתי הצעת עבודה להיות חלק מקבוצת מהנדסים אשר מנהלים את הביצוע בהקמת תחנת כוח טרמו סולארית (אשלים פלוט בי) בהקמתה וניהולה הישיר של חברת GE העולמית.

בעבודה זו נחשפתי לשלל עבודות גובה שכללו הקמת מגדל בטון בגובה 200 מטר, הקמת גשר צנרת אנכי (הגדול ביותר בארץ) אשר עולה לגובה של 200 מטר ומכיל מערכות שונות של צנרת. התניסיתי בהנפות כבדות של 100 טון לגובה של 200 מטר, הנפה של בויילר במשקל של 3200 טון לראש המגדל ע"י שימוש בטכניקת הנפה של ג'קים מיוחדים שהושכרו לצורך המשימה, עבודה עם תבנית מתרוממת ועוד שלל עבודות קצה שהכינו אותי להתמודדות על כל אתגר הנדסי שקיים בעולמנו.

מה גרם לך להחליט להצטרף לחברת "שטרית פרג מהנדסים"?

בתחילת דרכנו החלטנו לעבוד יחד טרם הקמת החברה, כאשר ראינו כי השותפות בינינו מפרה מאוד, מתנהלת בכבוד הדדי החלטנו בהחלטה משותפת לרוץ בדרך רצינית יותר ולהתקדם לכיוון פתיחת חברה לתכנון מבנים אשר מתמחה בתחום התעשייתי.

ספר בכמה משפטים על העבודה בחברה?

העבודה בחברת שטרית פרג מהנדסים מגוונת ומעניינת מאוד, כמעט כל יום ישנו פרויקט אחר שאנו נדרשים לתת לו פתרון, החל מעבודות בטון, פלדה, פתרונות לבעיות מכאניקה וצנרת, ניהול פרויקטים בתעשייה, חוות דעת הנדסיות וכו

סגנון הפרויקטים וסגנון העבודה בחברה גורם לי לקום בבוקר בידיעה שהיום שלי הולך להיות מעניין ומלמד, וזוהי הסיבה הכי טובה לעסוק במקצוע שאנו עוסקים בו כאשר הבחירה היא בידינו במה לעסוק ומה להעביר לקולגות שלנו בתחום.

מה מניע אותך לעבוד בתחום?

ההבנה כי המוצר שאני משרטט, מתכנן ומוציא ללקוח הופך בעתיד הקרוב מאוד למבנה אמיתי פיזי אשר ניתן לראותו ולהתגאות בו שנים אחר כך. הסיפוק הוא אדיר כאשר תכנית שהפקת מקבלת חיים בדמות מבנה.

מהם 3 הטיפים שהיית נותן לאדם ששוקל לעסוק בתחום?

חריצות, שקדנות ורצון להצליח ולהתבלט מעבר לשאר המהנדסים. תמיד לשמור על ידע מעודגן על ידי קורסים והכשרות מקצועיות, מה שאנו בחברה שמים דגש גדול בחברה.

מהו הפרויקט האהוב עליך בחברה ומדוע?

ליווי הנדסי והפקת דוחות הנדסיים עם הנחיות לתיקון במבני פלדה במפעל אינטל קריית גת.

כחלק מעבודתי מול אינטל, נבחרנו ללוות סקרי סיכונים הנדסיים של מבנים קיימים, דבר אשר מחייב אותי לצאת מחוץ לקופסא ולתת פתרונות אשר כוללים אלמנטים מתחום הנדסת המכונות, חומרים צנרת וכו.

האם אתה מרגיש שאתה ממצה את הפוטנציאל שלך בעבודה?

תמיד! כל בוקר אתגר אחר

קצת על עצמך:

בן 34, נשוי פלוס 3 בנות, אריאל יהלי ונעמי, נשוי למרים, מתגורר בהר עמשא.

אוהב מאוד ספורט מוטורי, אופנועים ג׳יפים ומה שביניהם.

מטייל המון בטבע (יש לנו ארץ מהממת). חובב עבודות מסגרות ונגרות בזמני הפרטי בבית.

איש של אנשים

רגע מרגש בעבודה:

סיום פירוק והנפת החלק האחרון עד להגיעו לרצפה של מבנה אוויר שנשרף בתחנת הכוח "אורות יוסף"

פרויקט מאתגר ומהנה שהגיע לסיומו לעת עתה.

שלח הודעה
לייעוץ חינם
שלום,
איך אני יכול לעזור לך? :)